Europa in handel met Singapore een typisch derde-wereldland

Van alle lading die de Taiwanese rederij Evergreen tussen Europa en het Verre Oosten vervoert, is 30 procent afkomstig uit en 25 procent bestemd voor de Leeuwenstad, ofte wel Singapore. Het is moeilijk te schatten welk deel van die lading in Singapore zelf wordt gemaakt of geconsumeerd, maar adjunct-directeur H. Meyboom van Evergreen-agent Rotterdam Freight Agencies (RFA) houdt het op ongeveer een vijfde. "De rest is pure transito. En zelfs van de twintig procent die uit Singa

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Europa in handel met Singapore een typisch derde-wereldland | NT

Europa in handel met Singapore een typisch derde-wereldland

Van alle lading die de Taiwanese rederij Evergreen tussen Europa en het Verre Oosten vervoert, is 30 procent afkomstig uit en 25 procent bestemd voor de Leeuwenstad, ofte wel Singapore. Het is moeilijk te schatten welk deel van die lading in Singapore zelf wordt gemaakt of geconsumeerd, maar adjunct-directeur H. Meyboom van Evergreen-agent Rotterdam Freight Agencies (RFA) houdt het op ongeveer een vijfde. "De rest is pure transito. En zelfs van de twintig procent die uit Singa

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu