Deelnemingen KLM ‘geen avonturisme’

Deelnemen in andere bedrijven is geen avonturisme van ijdele managers, maar pure noodzaak. Wie zich niet via deelnemingen strategisch positioneert op de wereldmarkt heeft straks het nakijken. President- directeur Pieter Bouw kent geen twijfel over de door de KLM ingeslagen weg van samenwerking met andere luchtvaartmaatschappijen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Deelnemingen KLM ‘geen avonturisme’ | NT

Deelnemingen KLM ‘geen avonturisme’

Deelnemen in andere bedrijven is geen avonturisme van ijdele managers, maar pure noodzaak. Wie zich niet via deelnemingen strategisch positioneert op de wereldmarkt heeft straks het nakijken. President- directeur Pieter Bouw kent geen twijfel over de door de KLM ingeslagen weg van samenwerking met andere luchtvaartmaatschappijen.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu