ONBEGELEID VERVOER HEEFT VAAK TE KAMPEN MET SCHADE; Customer service moet trailer-operator redden

De trailer-operator op Engeland heeft het ook al niet gemakkelijk. Volgens Jan Denys, manager van Novatrans Zeebrugge, moet de professional in deze specialiteit zich toeleggen op veel persoonlijke aandacht voor zijn klanten. De cocurrentie wordt harder, terwijl de Engelsen steeds minder importeren. Inventiviteit en creativiteit zijn dus geboden.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

ONBEGELEID VERVOER HEEFT VAAK TE KAMPEN MET SCHADE; Customer service moet trailer-operator redden | NT

ONBEGELEID VERVOER HEEFT VAAK TE KAMPEN MET SCHADE; Customer service moet trailer-operator redden

De trailer-operator op Engeland heeft het ook al niet gemakkelijk. Volgens Jan Denys, manager van Novatrans Zeebrugge, moet de professional in deze specialiteit zich toeleggen op veel persoonlijke aandacht voor zijn klanten. De cocurrentie wordt harder, terwijl de Engelsen steeds minder importeren. Inventiviteit en creativiteit zijn dus geboden.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu