EG-LIJNVAART

Ook in Brussel wordt keer op keer het belang van een gezonde maritieme sector beklemtoond. Ondertussen wordt het echter steeds onduidelijker op welke manier de EG tot die situatie wil geraken. Aan de ene kant wordt hard gewerkt aan zaken als een Euros-vlag die de EG-reders in staat moet stellen internationaal, met buitenlandse (lees: Aziatische) rederijen dus, te concurreren. Aan de andere kant lijkt Brussel zich te keren tegen overeenkomsten als het Trans-Atlantic Agreement (T

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

EG-LIJNVAART | NT

EG-LIJNVAART

Ook in Brussel wordt keer op keer het belang van een gezonde maritieme sector beklemtoond. Ondertussen wordt het echter steeds onduidelijker op welke manier de EG tot die situatie wil geraken. Aan de ene kant wordt hard gewerkt aan zaken als een Euros-vlag die de EG-reders in staat moet stellen internationaal, met buitenlandse (lees: Aziatische) rederijen dus, te concurreren. Aan de andere kant lijkt Brussel zich te keren tegen overeenkomsten als het Trans-Atlantic Agreement (T

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu