IRU begint campagne

GENE`VE (NT) – De internationale wegvervoerorganisatie IRU begint binnenkort een reclamecampagne. De organisatie wil daarmee het publiek wijzen op het belang van de wegvervoersec- tor voor de economie. Op 7 september wordt het eerste tv-spot- je op CNN uitgezonden onder de titel ‘Road Transport: it’s your business too!’. De IRU wil mensen bewuster maken van wat datgene wat het wegvervoer doet voor consumenten en de Europe- se economie. Over het algemeen heeft het wegvervoer een

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

IRU begint campagne | NT

IRU begint campagne

GENE`VE (NT) – De internationale wegvervoerorganisatie IRU begint binnenkort een reclamecampagne. De organisatie wil daarmee het publiek wijzen op het belang van de wegvervoersec- tor voor de economie. Op 7 september wordt het eerste tv-spot- je op CNN uitgezonden onder de titel ‘Road Transport: it’s your business too!’. De IRU wil mensen bewuster maken van wat datgene wat het wegvervoer doet voor consumenten en de Europe- se economie. Over het algemeen heeft het wegvervoer een

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu