Betuwelijn, hoe halen we er uit wat er in zit?

Deel 3: Bouwen Aan De Route Naar De Toekomstige Nederlandse Economie

Professor Harry Welters poneerde in de eerste twee delen van zijn betoog, dat de Betuwelijn niet meer is dan een schakel in een Europees en wereld-vervoersnetwerk. Nederland, als knooppunt-economie, moet zich in de wereld positioneren. Daarom moeten we ons niet langer afvragen of de Betuwelijn er wel moet komen, maar hoe we er het maximale uithalen. De groeiende aanvoer over zee van gecontaineriseerde lading zal over de langere afstanden in Europa via het spoor verder moeten reizen, omdat binnen

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Betuwelijn, hoe halen we er uit wat er in zit? | NT

Betuwelijn, hoe halen we er uit wat er in zit?

Deel 3: Bouwen Aan De Route Naar De Toekomstige Nederlandse Economie

Professor Harry Welters poneerde in de eerste twee delen van zijn betoog, dat de Betuwelijn niet meer is dan een schakel in een Europees en wereld-vervoersnetwerk. Nederland, als knooppunt-economie, moet zich in de wereld positioneren. Daarom moeten we ons niet langer afvragen of de Betuwelijn er wel moet komen, maar hoe we er het maximale uithalen. De groeiende aanvoer over zee van gecontaineriseerde lading zal over de langere afstanden in Europa via het spoor verder moeten reizen, omdat binnen

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu