‘Klanten zijn best bereid iets meer te betalen’

Interview Ruben Blom, Story Strategist, Rotys

Traditionele marketingtechnieken verliezen hun kracht. We kijken er dwars doorheen of filteren het weg.

We willen niet dat ons verteld wordt wat we nodig hebben, we willen ons ergens mee identificeren. Dat is waar Organizational Storytelling op inspeelt. ‘Belangrijk is dat je een herkenbaar verhaal rond je product creëert’, zegt Ruben Blom.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

‘Klanten zijn best bereid iets meer te betalen’ | NT

‘Klanten zijn best bereid iets meer te betalen’

Interview Ruben Blom, Story Strategist, Rotys

Traditionele marketingtechnieken verliezen hun kracht. We kijken er dwars doorheen of filteren het weg.

We willen niet dat ons verteld wordt wat we nodig hebben, we willen ons ergens mee identificeren. Dat is waar Organizational Storytelling op inspeelt. ‘Belangrijk is dat je een herkenbaar verhaal rond je product creëert’, zegt Ruben Blom.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu