Dit artikel verder lezen?
De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:
Bent u al abonnee van NT ?
Intelligent identificeren, Radio Frequency Identification (RFID), zal de streepjescode niet snel overbodig maken, maar is wel de toekomst. De luchtvrachtsector moet de uitdaging aangaan, vindt Ben Radstaak van ACN.
De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:
ze moeten er een fruit en cacao,koffie ,thee,bloemen, haven van maken gekoelde voeding enz enz het is een mooie aansluiting op schiphol en een grote inlandterminal ervan maken.
Mooie haven en goede afhandelingen,maar de regering wethouders, de politiek, komt altijd laat opgang met belangerijke beslissingen te nemen zoals een nieuwe sluis infrastructuur en bereikbaarheid.dit had al lang klaar moeten zijn.want niet alleen containers maar ook andere produkten voor de economie zijn de dupe van slechte politieke beslissingen. wat dat betreft is de nederlandse politiek erg primitief vergeleken met andere landen.
als deze slappe regering eens een besluit neemt over de tweede sluis komt er een hoop werkgelegenheid
Afwezigheid van toegangsvriendelijk diep water, matig achterland, crisis.
Lijkt op Westerschelde2 in Noord Holland maar nog een graadje erger.
Naïeve wethouder in zijn reactie op Radio-1, vrijdag 6 nov. 8.17 uur.
Maar het belangrijkste: triest voor de werknemers daar en de aanhangende bedrijven. Sterkte gewenst!
De haven zal een duidelijke meerwaarde moeten aantonen om te rechtvaardigen dat ze achter een zeesluis ligt.
De haven kan heel goed met RTM concurreren en dat is ook erg nodig. Wat ik alleen een beetje jammer vind, is dat er ook in AMS allerhande commissarissen, directors en managers werden aangesteld. Kijk eens naar Rotterdam : 30% gespuis in het havenbedrijf wat overheidsgeld opzuigt. Wanneer AMS een meer effectief, minder topzwaar orgaan creërt dan profiteert de commercie daarvan ! Go Amsterdam !
Wat een onzin zeg, 78% tegen.
ACT heeft een hele goede ontwikkeling doorgemaakt de afgelopen jaren. Nu zit het even tegen, voor iedereen, en ineens is het geen goede locatie meer…..?
Wat zal dan de reden zijn, van Hutchinson, om zoveel te investeren in deze terminal.
Beetje negatief allemaal.