Dit artikel verder lezen?
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
Bent u al abonnee van NT ?
3 september vond vanuit Studio Las Palmas in Rotterdam een live webcast plaats. Tijdens deze webcast, verzorgd door NT Publishers, heeft Port infolink een nieuwe service geintroduceerd.
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
Eens.wanneer stopt het nu eens dat de vervoerder maar uitgemolken wordt hebben wij al niet genoeg lasten en plichten dit in vergelijk met elke andere
branche.Men kan wel willen blijven veronderstellen dat de Nederlandse vervoerder de kostenverhoging bij de
consument verhaalt,maar men vergeet dat er de omringende landen resp vervoerders zijn die voor mindere lasten en regels rijden en vanzelf met onze klanten er vandoor gaan.Kunnen wij als NL vervoerder mee vreten uit de ruif.(overheid) of zi
Er is maar een woord voor,SCHANDE!!!!!!
Ik zal wel geen goede politicus zijn maar om de dieselprijzen te harmoniseren kunnen de accijnzen toch ook naar beneden worden bijgesteld?!
Gebleken is dat prijsverhogingen toch niet leiden tot minder rijden.
met méér dan 100 wagens op de weg kan een ieder zich voorstellen welk % kostentechnisch op ons bedrijf drukt.Combineer dit met de verhoogde concurentie middels de open-grenzen en het beeld (zwart) is compleet.
transporteurs verdienen kennelijk veels te veel want er reageert er niet een op de website:www.laagstedieselprijs.nl een miljoen bezoekers gehad.er reageren wel koeriers en particulieren.ze persen liever hun chauffeurs uit dan goedkoper te tanken.als ik ze voorreken dat ze 100000 euro kunnen besparen krijg ik als antwoord: ja maar dan moet ik weer een ander pasje aan mijn chauffeurs geven. !pasje is gratis!ik ben gek of de bazen zijn lui.petje af voor de chauffeurs!
Weliswaar mag het niet ten koste gaan van de “al moeilijke tijden voor de wegvervoerders” maar we moeten ook denken aan het milieu waar onze kids later moeten opgroeien.
De mensen die eens zijn met deze stelling zouden eens moeten brainstormen over hoe het dan wel kan.
als de energieprijzen stijgen, dus ook diesel, dient dit in de tarieven te worden doorberekent, dat is een normale zaak. Als wegvervoerders hier niet toe in staat zijn, moeten ze zich maar eens afvragen wat er mis is met hen.