Dit artikel verder lezen?
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
Bent u al abonnee van NT ?
3 september vond vanuit Studio Las Palmas in Rotterdam een live webcast plaats. Tijdens deze webcast, verzorgd door NT Publishers, heeft Port infolink een nieuwe service geintroduceerd.
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
ik ben het heel erg eens met fransie.we mogen v.d.arabieren niet op natuurlijke olie die elk jaar op slechte grond kan groeien rijden.en onze regering en shell en co doen mee.
ja we zijn het onderhand zat al die verhogingen dat noemt men europees beleid alles gaat omhoog en aan de andere kant mag je concureren tegen de goedkope landen waar gaat dit over?
Er zijn ook andere krachtbronnen dan diesel waarbij er überhaupt geen verbranding plaats vind, wie daar niet in investeerd graaft z’n eigen graf uiteindelijk.
het geld moet dan wel voor milieumaatregelen worden gebruikt.
veel heb ik niet te zeggen wel dat het woord accijns al duurgenoeg klinkt misschien dat ik daar al min of meer genoeg mee benadruk van wat ik zeggen wil adeus ….
ze denken alleen aan de schat kist , vol word ie togh nooit .
milieu? als ik op ppo ga rijden krijg je een boete van douane terwijl je niet eens de gelegenheid krijgt om er belasting over te betalen