KLM maakt vrachtstop in Kenia op retourvluchten uit China

KLM Cargo vliegt sinds deze week samen met partner Kenia Airways en Martinair op de driehoek Schiphol, Guangdong (China) en Nairobi (Kenia).

Daarvoor wordt een B747-400ERF ingezet. De vluchten worden uitgevoerd door dochter Martinair en moeten de beladingsgraad van de vrachtvloot verbeteren.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

betekend wel veel meer brandstof verbruik want is de afstand china- amsterdam direct veel korter dan via kenia. ( grootcirkel navigatie) Verder zal de afrikaanse bloemen import( rozen etc) ook omlaag gaan evenals de boontjes. Dus extra winst lijkt me sterk en alleen maar op papier als niet alles meegenomen wordt( zoals bv luchtvervuiling)

Geplaatst door: henk op
KLM maakt vrachtstop in Kenia op retourvluchten uit China | NT

KLM maakt vrachtstop in Kenia op retourvluchten uit China

KLM Cargo vliegt sinds deze week samen met partner Kenia Airways en Martinair op de driehoek Schiphol, Guangdong (China) en Nairobi (Kenia).

Daarvoor wordt een B747-400ERF ingezet. De vluchten worden uitgevoerd door dochter Martinair en moeten de beladingsgraad van de vrachtvloot verbeteren.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

betekend wel veel meer brandstof verbruik want is de afstand china- amsterdam direct veel korter dan via kenia. ( grootcirkel navigatie) Verder zal de afrikaanse bloemen import( rozen etc) ook omlaag gaan evenals de boontjes. Dus extra winst lijkt me sterk en alleen maar op papier als niet alles meegenomen wordt( zoals bv luchtvervuiling)

Geplaatst door: henk op