No nuts no glory

Al jaren doen we krampachtig moeite om de vrije markt te bewegen op een duurzame wijze met het transport van goederen om te gaan.

Dat heeft vooral effect gehad op de manier waarop de markt zichzelf positioneert. Elke zichzelf respecterende transportondernemer verkoopt zijn bedrijf als duurzaam en zichzelf als maatschappelijk verantwoord ondernemer. Meestal tegen wil en dank omdat zijn klanten het heel hip vinden om te boek te staan als ‘groen’ en zelfs op hun productverpakkingen aangeven wat hun koolstofdioxide voetafdruk is. Hun wat?

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

No nuts no glory | NT

No nuts no glory

Al jaren doen we krampachtig moeite om de vrije markt te bewegen op een duurzame wijze met het transport van goederen om te gaan.

Dat heeft vooral effect gehad op de manier waarop de markt zichzelf positioneert. Elke zichzelf respecterende transportondernemer verkoopt zijn bedrijf als duurzaam en zichzelf als maatschappelijk verantwoord ondernemer. Meestal tegen wil en dank omdat zijn klanten het heel hip vinden om te boek te staan als ‘groen’ en zelfs op hun productverpakkingen aangeven wat hun koolstofdioxide voetafdruk is. Hun wat?

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu