NEA: OP DIT MOMENT VALT ER WEINIG TE DOEN, MAAR STRAKS KUN JE TE LAAT ZIJN; Pas air-rail als andere modaliteiten klaar zijn

De belangrijkste innovatie in het goederenverkeer is gecombineerd vervoer. Een van de grootste bottlenecks is de integratie van de spoorwegen. Het grootste probleem daarbij ligt nog niet eens in het karakter van de spoorwegen zelf, maar in het simpele feit dat de markt er geen behoefte aan heeft. Zolang wegvervoer kan blijven concurreren zoals het doet, heeft ‘spoor’ het nakijken. Dat is al helemaal het geval in de combinatie air-rail-weg, met zijn relatief geringe volumes

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

NEA: OP DIT MOMENT VALT ER WEINIG TE DOEN, MAAR STRAKS KUN JE TE LAAT ZIJN; Pas air-rail als andere modaliteiten klaar zijn | NT

NEA: OP DIT MOMENT VALT ER WEINIG TE DOEN, MAAR STRAKS KUN JE TE LAAT ZIJN; Pas air-rail als andere modaliteiten klaar zijn

De belangrijkste innovatie in het goederenverkeer is gecombineerd vervoer. Een van de grootste bottlenecks is de integratie van de spoorwegen. Het grootste probleem daarbij ligt nog niet eens in het karakter van de spoorwegen zelf, maar in het simpele feit dat de markt er geen behoefte aan heeft. Zolang wegvervoer kan blijven concurreren zoals het doet, heeft ‘spoor’ het nakijken. Dat is al helemaal het geval in de combinatie air-rail-weg, met zijn relatief geringe volumes

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu