BROEK UIT EN VECHTEN’

Het is ongelijk verdeeld in de wereld. Delfzijl en de Eemshaven zitten met een erfenis -een overschot aan industrieel areaal- terwijl Harlingen naarstig op zoek is naar uitbreiding. Voor de havens komt de concurrentie niet alleen van de zeezijde, maar ook en juist van de landzijde. Havenautoriteiten als makelaars in industriele terreinen? Over de noordelijke havens, draaischijf in de noord-zuid-goederenas, tussen Scandinavie, het Balticum en Oost-Europa aan de ene kant, en het

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

BROEK UIT EN VECHTEN’ | NT

BROEK UIT EN VECHTEN’

Het is ongelijk verdeeld in de wereld. Delfzijl en de Eemshaven zitten met een erfenis -een overschot aan industrieel areaal- terwijl Harlingen naarstig op zoek is naar uitbreiding. Voor de havens komt de concurrentie niet alleen van de zeezijde, maar ook en juist van de landzijde. Havenautoriteiten als makelaars in industriele terreinen? Over de noordelijke havens, draaischijf in de noord-zuid-goederenas, tussen Scandinavie, het Balticum en Oost-Europa aan de ene kant, en het

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu