‘Besluiteloosheid kost Maastricht Airport banen’

DEN HAAG – De luchthaven Maastricht biedt perspectieven voor het luchtvrachtvervoer als de overheid onder meer goedkeuring geeft voor de aanleg van een oost-westbaan die geschikt is voor intercontinentaal verkeer. Bovendien zou de regering moeten afzien van de Griefahn-norm. Deze norm is veel zwaarder dan die wordt gehanteerd op andere Europese luchthavens en zou de concurrentiekracht van vliegveld Beek zwaar ondermijnen. Invoering van deze norm komt neer op een halvering van d

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

‘Besluiteloosheid kost Maastricht Airport banen’ | NT

‘Besluiteloosheid kost Maastricht Airport banen’

DEN HAAG – De luchthaven Maastricht biedt perspectieven voor het luchtvrachtvervoer als de overheid onder meer goedkeuring geeft voor de aanleg van een oost-westbaan die geschikt is voor intercontinentaal verkeer. Bovendien zou de regering moeten afzien van de Griefahn-norm. Deze norm is veel zwaarder dan die wordt gehanteerd op andere Europese luchthavens en zou de concurrentiekracht van vliegveld Beek zwaar ondermijnen. Invoering van deze norm komt neer op een halvering van d

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu