1991: Slechtste luchtvrachtjaar sinds WO II

WASHINGTON – Er is na de Tweede Wereldoorlog voor de internationale luchtvrachtmarkt geen slechter jaar geweest dan 1991. Maar in 1992 zal de groei weer op het niveau van voor de Golfcrisis komen, zegt Scott MacFadyen, vice president sales & marketing van Right-O-Way. Deze grote Amerikaanse internationale expediteur heeft onderzocht hoe de internationale luchtvrachtmarkt zich de komende jaren zal ontwikkelen. Volgens het onderzoeksrapport zal het vervoer over de Stille Oceaan t

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

1991: Slechtste luchtvrachtjaar sinds WO II | NT

1991: Slechtste luchtvrachtjaar sinds WO II

WASHINGTON – Er is na de Tweede Wereldoorlog voor de internationale luchtvrachtmarkt geen slechter jaar geweest dan 1991. Maar in 1992 zal de groei weer op het niveau van voor de Golfcrisis komen, zegt Scott MacFadyen, vice president sales & marketing van Right-O-Way. Deze grote Amerikaanse internationale expediteur heeft onderzocht hoe de internationale luchtvrachtmarkt zich de komende jaren zal ontwikkelen. Volgens het onderzoeksrapport zal het vervoer over de Stille Oceaan t

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu