Munchen 2: eerste jaren meer passagiers dan luchtvracht

MUNCHEN – Voorlopig zal Frankfurt het truckcentrum van Lufthansa blijven. Het nieuwe Munchen 2 heeft hiervoor nog niet voldoende intercontinentaal verkeer. De komende jaren zal Munchen dan ook met name worden uitgebouwd tot Europese hub voor passagiers. Als meer luchtvaartmaatschappijen Munchen gaan uitbouwen tot intercontinentale hub, kan worden overwogen om ook vanuit Munchen een autonoom trucksysteem op te zetten, met name gericht op Zuid- en Oost-Europa. Daarmee wordt het n

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Munchen 2: eerste jaren meer passagiers dan luchtvracht | NT

Munchen 2: eerste jaren meer passagiers dan luchtvracht

MUNCHEN – Voorlopig zal Frankfurt het truckcentrum van Lufthansa blijven. Het nieuwe Munchen 2 heeft hiervoor nog niet voldoende intercontinentaal verkeer. De komende jaren zal Munchen dan ook met name worden uitgebouwd tot Europese hub voor passagiers. Als meer luchtvaartmaatschappijen Munchen gaan uitbouwen tot intercontinentale hub, kan worden overwogen om ook vanuit Munchen een autonoom trucksysteem op te zetten, met name gericht op Zuid- en Oost-Europa. Daarmee wordt het n

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu