Lijnvaart op Singapore: veel lading, lage prijzen

ROTTERDAM – Singapore is momenteel ’s werelds grootste containerhaven. Het ladingaanbod naar deze bestemming is dan ook overweldigend. Desondanks zijn de vrachttarieven schrikbarend laag. Zes-/zevenhonderd dollar voor een 20-voeter is gebruikelijk. De reders op het vaargebied proberen daar wel iets aan te doen. Zo richtten de conference-leden en een aantal outsiders enige tijd geleden het European Stabilisation Agreement (ESA) op. Via het kunstmatig creeren van een capaciteitst

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Lijnvaart op Singapore: veel lading, lage prijzen | NT

Lijnvaart op Singapore: veel lading, lage prijzen

ROTTERDAM – Singapore is momenteel ’s werelds grootste containerhaven. Het ladingaanbod naar deze bestemming is dan ook overweldigend. Desondanks zijn de vrachttarieven schrikbarend laag. Zes-/zevenhonderd dollar voor een 20-voeter is gebruikelijk. De reders op het vaargebied proberen daar wel iets aan te doen. Zo richtten de conference-leden en een aantal outsiders enige tijd geleden het European Stabilisation Agreement (ESA) op. Via het kunstmatig creeren van een capaciteitst

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu