PEEL

Voor Maastricht, met name voor het voor economische ontwikkeling ijverende provinciebestuur en voor de bedrijfsleiding van de luchthaven bij Beek, is het zuur. Maar de eerlijkheid gebiedt te signaleren dat het voorstel van de grootste Nederlandse organisatie van wegvervoerders en de organisatie van koeriers, de slapende luchthaven De Peel in plaats van de luchthaven Maastricht op te bouwen tot een centrum voor luchtvracht, aantrekkelijke kanten heeft.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

PEEL | NT

PEEL

Voor Maastricht, met name voor het voor economische ontwikkeling ijverende provinciebestuur en voor de bedrijfsleiding van de luchthaven bij Beek, is het zuur. Maar de eerlijkheid gebiedt te signaleren dat het voorstel van de grootste Nederlandse organisatie van wegvervoerders en de organisatie van koeriers, de slapende luchthaven De Peel in plaats van de luchthaven Maastricht op te bouwen tot een centrum voor luchtvracht, aantrekkelijke kanten heeft.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu