ROTTERDAM ZIET DURE KLANT EINDELIJK VERTREKKEN

De haven van Rotterdam zag onlangs een dure klant vertrekken: de bulkcarrier ‘Eastray’ (71.600 dwt, bouwjaar 1976). De ‘Eastray’ kwam op 5 juni vorig jaar aan in Rotterdam, waar het op verzoek van de bemanning aan de ketting werd gelegd wegens het uitblijven van de gages. Na een jaar lag het schip nog in Rotterdam en was het verschuldigde havengeld opgelopen tot meer dan drie ton. Onlangs is het schip in het openbaar verkocht en naar Vlissingen gesleept, waar het door de wer

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

ROTTERDAM ZIET DURE KLANT EINDELIJK VERTREKKEN | NT

ROTTERDAM ZIET DURE KLANT EINDELIJK VERTREKKEN

De haven van Rotterdam zag onlangs een dure klant vertrekken: de bulkcarrier ‘Eastray’ (71.600 dwt, bouwjaar 1976). De ‘Eastray’ kwam op 5 juni vorig jaar aan in Rotterdam, waar het op verzoek van de bemanning aan de ketting werd gelegd wegens het uitblijven van de gages. Na een jaar lag het schip nog in Rotterdam en was het verschuldigde havengeld opgelopen tot meer dan drie ton. Onlangs is het schip in het openbaar verkocht en naar Vlissingen gesleept, waar het door de wer

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu