Vrij baan voor tolvignet

BRUSSEL – EG-lidstaten krijgen vanaf 1 januari 1994 de mogelijkheid een verplicht tolvignet in te voeren, tenzij al sprake is van tolheffing op het hoofdwegennet. Het vignet moet gelden voor vrachtwagens vanaf 12 ton. De prijs mogen de belangstellende landen, waaronder Duitsland, zelf bepalen. In eigen land mogen lidstaten met een tolvignet ter compensatie de motorrijtuigenbelasting voor truck van 40 ton verlagen tot een bodemniveau van 929 ecu (2.137 gulden of 37.800 Belgische

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Vrij baan voor tolvignet | NT

Vrij baan voor tolvignet

BRUSSEL – EG-lidstaten krijgen vanaf 1 januari 1994 de mogelijkheid een verplicht tolvignet in te voeren, tenzij al sprake is van tolheffing op het hoofdwegennet. Het vignet moet gelden voor vrachtwagens vanaf 12 ton. De prijs mogen de belangstellende landen, waaronder Duitsland, zelf bepalen. In eigen land mogen lidstaten met een tolvignet ter compensatie de motorrijtuigenbelasting voor truck van 40 ton verlagen tot een bodemniveau van 929 ecu (2.137 gulden of 37.800 Belgische

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu