Onderzoek: servicepeil PTT Post licht omhoog

DEN HAAG – De kwaliteit van de postbestelling bij de PTT is dit jaar in vergelijking met 1991 licht gestegen. Dat blijkt uit een onderzoek van het externe marktonderzoeksbureau NSS in opdracht van de PTT Post. Onder meer werden de kwaliteit van de bestelling, overkomstduur van het zakelijk en particulier berichtenverkeer (binnen 24 uur) en de wachttijden in de postkantoren gemeten.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Onderzoek: servicepeil PTT Post licht omhoog | NT

Onderzoek: servicepeil PTT Post licht omhoog

DEN HAAG – De kwaliteit van de postbestelling bij de PTT is dit jaar in vergelijking met 1991 licht gestegen. Dat blijkt uit een onderzoek van het externe marktonderzoeksbureau NSS in opdracht van de PTT Post. Onder meer werden de kwaliteit van de bestelling, overkomstduur van het zakelijk en particulier berichtenverkeer (binnen 24 uur) en de wachttijden in de postkantoren gemeten.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu