Kleine spoorondernemingen geloven in rentabiliteit van het spoorvervoer

Kan goederenvervoer per spoor rendabel zijn? Grote spoorwegmaatschappijen als de Nederlandse Spoorwegen en de Deutsche Bundesbahn lijden al jaren verlies en het is niet de verwachting dat dit binnen afzienbare tijd verandert. Grote zelfstandige maatschappijen als Intercontainer en Kombiverkehr maken daarentegen wel winst, Intercontainer zag haar positieve resultaat vorig jaar zelfs verbeteren. Volgens directeur J. Hoekwater van ACTS Nederland en directeur Rob Spierings van Opti

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Kleine spoorondernemingen geloven in rentabiliteit van het spoorvervoer | NT

Kleine spoorondernemingen geloven in rentabiliteit van het spoorvervoer

Kan goederenvervoer per spoor rendabel zijn? Grote spoorwegmaatschappijen als de Nederlandse Spoorwegen en de Deutsche Bundesbahn lijden al jaren verlies en het is niet de verwachting dat dit binnen afzienbare tijd verandert. Grote zelfstandige maatschappijen als Intercontainer en Kombiverkehr maken daarentegen wel winst, Intercontainer zag haar positieve resultaat vorig jaar zelfs verbeteren. Volgens directeur J. Hoekwater van ACTS Nederland en directeur Rob Spierings van Opti

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu