Met spoed eensgezindheid in binnenvaart verlangd

ROTTERDAM – Alleen als de voltallige binnenvaart op zeer korte termijn eensgezindheid toont en voorstelt de oud-voor-nieuw-regeling voort te zetten, bestaat er nog een kans dat na 28 april 1994 de boete op het nieuw bouwen van scheepstonnen wordt gehandhaafd. De Europese Commissie heeft anderhalf jaar nodig om een nieuwe verordening goedgekeurd te krijgen door de Europese Raad. Als het advies van het bedrijfsleven niet unaniem is, doet de Commissie echter niets.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Met spoed eensgezindheid in binnenvaart verlangd | NT

Met spoed eensgezindheid in binnenvaart verlangd

ROTTERDAM – Alleen als de voltallige binnenvaart op zeer korte termijn eensgezindheid toont en voorstelt de oud-voor-nieuw-regeling voort te zetten, bestaat er nog een kans dat na 28 april 1994 de boete op het nieuw bouwen van scheepstonnen wordt gehandhaafd. De Europese Commissie heeft anderhalf jaar nodig om een nieuwe verordening goedgekeurd te krijgen door de Europese Raad. Als het advies van het bedrijfsleven niet unaniem is, doet de Commissie echter niets.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu