Meer doorvaarthoogte containervaart te duur Binnenvaart Het verhogen van bruggen ten behoeve van de containerbinnenvaart in Nederland is vrijwel nergens rendabel. Rob Mackor Stuur een e-mail 3 mei 2017 12:33 TwitterFacebookLinkedIn Dit artikel verder lezen? Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen. Bekijk de abonnementen Bent u al abonnee van NT ? Inloggen
29 maart 2024 10:31 veiligheidsmaatregel Vaarsimulator voor eenrichtingsverkeer tijdens werken Albertkanaal Aannemer Roco start in mei in Antwerpen met de werken aan de Kanaaltunnels, een onderdeel van het Oosterweelproject. Tijd...
25 maart 2024 17:26 Rapport Ecorys Sluiten Julianakanaal lijkt minder duur dan bedrijven dachten De extra kosten voor bedrijven door de afsluiting van het Julianakanaal bedragen maximaal zo’n 7,2 miljoen euro per...
25 maart 2024 11:10 -25,9% sinds 1990 Historisch dieptepunt Duits goederenvervoer per binnenvaart De binnenvaart vervoerde in Duitsland 5,9% minder goederen in 2023 dan het jaar ervoor. In totaal werd er 172 miljoen ton...
22 maart 2024 13:43 wisseling van de wacht Ben Maelissa terug als ceo bij Danser na overname Euro-Rijn Bij het recent door de Euro-Rijn Group overgenomen Danser komt Ben Maelissa terug als algemeen directeur. Danser is onder...
22 maart 2024 10:41 Regio niet meegenomen in besluitvorming Limburg: afsluiting Julianakanaal is ‘geheel eenzijdige afweging’ De provincie Limburg is ‘zeer bezorgd’ over de maandenlange afsluiting van het Julianakanaal voor de scheepva...
20 maart 2024 12:19 Maasroute Limburgse industrie hekelt drooglegging Julianakanaal, schade loopt in honderden miljoenen Het Julianakanaal gaat vanaf oktober voor zeker zes maanden dicht voor renovatiewerkzaamheden. Volgens demissionair minis...
Was er ook een KBA onderzoek voor de Betuwelijn?