‘Effectiviteit verdubbelen met hetzelfde aantal mensen via Simply Deliver’

Brand Story

Na vijf minuten wéér de klant moeten bellen omdat er iets veranderd is? En dat met alle klanten die ochtend? Herkenbaar?  ‘Veel logistieke bedrijven besteden te veel werk aan het administratieve gedoe’, vindt Frank Erftemeijer, CCO bij Simply Deliver. ‘Je kunt je effectiviteit echter verdubbelen met hetzelfde aantal mensen.’

Frank Erftemeijer (rechts) met Mitchel van der Meulen. Foto: Simply Deliver
Deze Brand Story is afkomstig uit de jaarlijkse NT Oliebollenspecial.

Het probleem ontstaat vaak doordat bedrijven nog steeds diverse oudere IT-oplossingen hebben draaien die niet optimaal met elkaar communiceren. ‘En dat geeft stress bij de werknemers’, weet Osman Akdemir, CEO bij Simply Deliver.

Customer care

Osman: ‘Laat alle fuzz over aan een integraal slim systeem waardoor je customer care center 25% minder mensen nodig heeft, je klantenportal veel effi­ciënter wordt zodat je daar 25% wint aan capaciteit, je intermodale planning met 40% toeneemt en de continuïteit met je klanten tot wel 75% verbetert.’ Simply Deliver werkt onder meer voor DFDS, Transmission, Sluyter, Neele-Vat, JGT, HZ, ECL, PortShuttle en Vos Deventer.

Frank vult aan: ‘Klanten hebben hiermee ook meer tijd over voor sales. En dat in een markt die steeds krappere marges kent, steeds meer overheid-gerelateerde beperkingen opgelegd krijgt en een arbeidsmarkt heeft die dunner en dunner wordt. De mensen zijn steeds lastiger te vinden, terwijl de werkdruk toeneemt door hogere service levels, CO2-transporteisen en de modal shift-complexiteit. In die spagaat zit de ondernemer vandaag de dag.’

Cloud

Dat heeft Simply Deliver, opgericht in 2017, ingezien. ‘Alleen door slimme modules en intermodale integraties en planningsoplossingen in de cloud kun je een toegevoegde waarde betekenen voor je klanten’, zegt Osman. ‘Onze systemen zijn geënt op SAAS (software as a service, red.), ze draaien in de cloud waardoor je altijd over de meest up to date oplossingen beschikt; ze zijn modulair inzetbaar waardoor je dus ook als kleinere ondernemer ermee kunt beginnen.’

Frank: ‘Want er komt een moment dat een ondernemer, hoe klein en overzichtelijk zijn bedrijf ook is, toch tegen die stress van al dat paperwork aanloopt. Mensen moeten steeds opnieuw wijzigingen doorgeven en checken bij alle intermodale operators en terminals, steeds gegevens opzoeken in bestanden, steeds opnieuw die klant bellen voor een wijziging na vijf minuten, allemaal herhaalde handelingen die uitgevoerd moeten worden – dat levert stress op.’

Plug and Play

Osman besluit: ‘Wij bieden plug & play-oplossingen vanuit de cloud om de implementatie te versnellen en sneller voordelen te behalen. We laten geïnteresseerden graag zien hoe het tegen relatief weinig kosten efficiënter kan en meer kan opleveren. Want dat telt uiteindelijk voor de ondernemer.’

Dit verhaal is aan u verteld door Simply Deliver.

BRAND STORIES

Bedrijven en organisaties in de logistiek zitten vol inspirerende en informatieve verhalen. In Brand Stories worden deze door hen rechtstreeks aan u verteld.

Heeft uw bedrijf ook een interessant verhaal? Neem contact met ons op en bekijk de mogelijkheden om ook te adverteren via Brand Stories.

‘Effectiviteit verdubbelen met hetzelfde aantal mensen via Simply Deliver’ | NT

‘Effectiviteit verdubbelen met hetzelfde aantal mensen via Simply Deliver’

Brand Story

Na vijf minuten wéér de klant moeten bellen omdat er iets veranderd is? En dat met alle klanten die ochtend? Herkenbaar?  ‘Veel logistieke bedrijven besteden te veel werk aan het administratieve gedoe’, vindt Frank Erftemeijer, CCO bij Simply Deliver. ‘Je kunt je effectiviteit echter verdubbelen met hetzelfde aantal mensen.’

Frank Erftemeijer (rechts) met Mitchel van der Meulen. Foto: Simply Deliver
Deze Brand Story is afkomstig uit de jaarlijkse NT Oliebollenspecial.

Het probleem ontstaat vaak doordat bedrijven nog steeds diverse oudere IT-oplossingen hebben draaien die niet optimaal met elkaar communiceren. ‘En dat geeft stress bij de werknemers’, weet Osman Akdemir, CEO bij Simply Deliver.

Customer care

Osman: ‘Laat alle fuzz over aan een integraal slim systeem waardoor je customer care center 25% minder mensen nodig heeft, je klantenportal veel effi­ciënter wordt zodat je daar 25% wint aan capaciteit, je intermodale planning met 40% toeneemt en de continuïteit met je klanten tot wel 75% verbetert.’ Simply Deliver werkt onder meer voor DFDS, Transmission, Sluyter, Neele-Vat, JGT, HZ, ECL, PortShuttle en Vos Deventer.

Frank vult aan: ‘Klanten hebben hiermee ook meer tijd over voor sales. En dat in een markt die steeds krappere marges kent, steeds meer overheid-gerelateerde beperkingen opgelegd krijgt en een arbeidsmarkt heeft die dunner en dunner wordt. De mensen zijn steeds lastiger te vinden, terwijl de werkdruk toeneemt door hogere service levels, CO2-transporteisen en de modal shift-complexiteit. In die spagaat zit de ondernemer vandaag de dag.’

Cloud

Dat heeft Simply Deliver, opgericht in 2017, ingezien. ‘Alleen door slimme modules en intermodale integraties en planningsoplossingen in de cloud kun je een toegevoegde waarde betekenen voor je klanten’, zegt Osman. ‘Onze systemen zijn geënt op SAAS (software as a service, red.), ze draaien in de cloud waardoor je altijd over de meest up to date oplossingen beschikt; ze zijn modulair inzetbaar waardoor je dus ook als kleinere ondernemer ermee kunt beginnen.’

Frank: ‘Want er komt een moment dat een ondernemer, hoe klein en overzichtelijk zijn bedrijf ook is, toch tegen die stress van al dat paperwork aanloopt. Mensen moeten steeds opnieuw wijzigingen doorgeven en checken bij alle intermodale operators en terminals, steeds gegevens opzoeken in bestanden, steeds opnieuw die klant bellen voor een wijziging na vijf minuten, allemaal herhaalde handelingen die uitgevoerd moeten worden – dat levert stress op.’

Plug and Play

Osman besluit: ‘Wij bieden plug & play-oplossingen vanuit de cloud om de implementatie te versnellen en sneller voordelen te behalen. We laten geïnteresseerden graag zien hoe het tegen relatief weinig kosten efficiënter kan en meer kan opleveren. Want dat telt uiteindelijk voor de ondernemer.’

Dit verhaal is aan u verteld door Simply Deliver.

BRAND STORIES

Bedrijven en organisaties in de logistiek zitten vol inspirerende en informatieve verhalen. In Brand Stories worden deze door hen rechtstreeks aan u verteld.

Heeft uw bedrijf ook een interessant verhaal? Neem contact met ons op en bekijk de mogelijkheden om ook te adverteren via Brand Stories.