TAPA: ‘Opsporing ladingdiefstal dient meer prioriteit te krijgen’

Succes genoeg de laatste jaren in de strijd tegen transportcriminaliteit: een landelijke ‘crimefighter’ in de vorm van een officier van justitie, een bovenregionaal rechercheteam en een speciaal interventie team voor grote zaken.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Alle moeite en goede wil ten spijt is eigenlijk aangifte doen van ladingdiefstal het paard achter de wagen. Nog steeds rijden er duizenden vrachtwagens rond zonder enige vorm van beveiliging. 20 jaar geleden zijn wij begonnen met het ontwikkelen van oa beveiligingen voor laaddeuren. Sinds kort heeft het systeem digitale bedrading wat saboteren onmogelijk maakt. systemen die zelfs door de chauffeur niet zomaar geopend kunnen worden. Echter veel transporteurs hebben geen cent over voor beveiligin

Geplaatst door: C. van Wijk op
TAPA: ‘Opsporing ladingdiefstal dient meer prioriteit te krijgen’ | NT

TAPA: ‘Opsporing ladingdiefstal dient meer prioriteit te krijgen’

Succes genoeg de laatste jaren in de strijd tegen transportcriminaliteit: een landelijke ‘crimefighter’ in de vorm van een officier van justitie, een bovenregionaal rechercheteam en een speciaal interventie team voor grote zaken.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Alle moeite en goede wil ten spijt is eigenlijk aangifte doen van ladingdiefstal het paard achter de wagen. Nog steeds rijden er duizenden vrachtwagens rond zonder enige vorm van beveiliging. 20 jaar geleden zijn wij begonnen met het ontwikkelen van oa beveiligingen voor laaddeuren. Sinds kort heeft het systeem digitale bedrading wat saboteren onmogelijk maakt. systemen die zelfs door de chauffeur niet zomaar geopend kunnen worden. Echter veel transporteurs hebben geen cent over voor beveiligin

Geplaatst door: C. van Wijk op