Containervervoerders vragen meer soepelheid van MSC

Containervervoerders die zijn aangesloten bij SAVA Febetra Antwerpen en Transport en Logistiek Vlaanderen (TLV) vragen rederij MSC om zelf het hergebruik van containers te mogen organiseren.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Terrecht, dat men zo veel mogelijk ctrs wil herbruiken, enkel al het aantal verloren km en de tijd die men verliest op de depots van MSC zouden al een groot verschil maken. Probleem is wel, dat wanneer een ctr dag A gelost is en pas geladen word op dag D, er kosten moeten worden betaald, wat het herbruik al minder aantrekkelijk maakt. Ik spreek dan wel over groupage ctrs, die niet de volgende dag worden geladen.

Volgens mij doet MSC hier toch ook zijn voordeel aan, dacht ik zo.

Geplaatst door: Ledegen Guy op
Containervervoerders vragen meer soepelheid van MSC | NT

Containervervoerders vragen meer soepelheid van MSC

Containervervoerders die zijn aangesloten bij SAVA Febetra Antwerpen en Transport en Logistiek Vlaanderen (TLV) vragen rederij MSC om zelf het hergebruik van containers te mogen organiseren.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Terrecht, dat men zo veel mogelijk ctrs wil herbruiken, enkel al het aantal verloren km en de tijd die men verliest op de depots van MSC zouden al een groot verschil maken. Probleem is wel, dat wanneer een ctr dag A gelost is en pas geladen word op dag D, er kosten moeten worden betaald, wat het herbruik al minder aantrekkelijk maakt. Ik spreek dan wel over groupage ctrs, die niet de volgende dag worden geladen.

Volgens mij doet MSC hier toch ook zijn voordeel aan, dacht ik zo.

Geplaatst door: Ledegen Guy op