Dit artikel verder lezen?
De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:
Bent u al abonnee van NT ?
Rijkswaterstaat wil op een groot aantal snelwegen het inhaalverbod voor vrachtwagens gedeeltelijk opheffen. Dit zou de veiligheid en de verkeersdoorstroming moeten verbeteren.
Het aanpassen van het inhaalverbod is ingegeven door toenemend vrachtverkeer en de uitbreiding van het wegennet. Het gaat onder meer om plekken waar anders colonnevorming ontstaat: een lange rij vrachtwagens, waardoor gewone auto’s moeilijk kunnen in- of uitvoegen.
De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:
Als de meesten rijden zoals ze hier reageren zijn ze een gevaar op de weg!
en de azijnzeikers zijn weer paraat, doe ff normaal ipv. meteen weer de beschuldigende vingers te wijzen naar de truckers .. de meeste ongevallen met vrachtwagens worden veroorzaakt door personenauto’s die de trucks dus afsnijden om ff op het laatste moment nog een afslag te halen tijdens domme inhaalmaneuvres
Kijk eens nuchter om je heen in de spits zie je een handvol vrachtwagens met daarin tegen honderden personenwagens .
Het zijn de personenwagens welke deze files veroorzaken.
De rechterbaan alleen voor vrachtwagens maar dan ook geen enkele personenwagen hierop in de spits.
Eindelijk worden ze es verstandig, en meeste ongelukken gebeuren door de "zakelijke" automobilisten die zo nodig druk zijn met onnozele activiteiten en niet de kop bij et rijden houden!!!!!
We eens gehoord van wederzijds begrip Vincent???
Nou die is ver te zoeken bij het zakelijke verkeer!!!Een Vrachtwagen zorgt er wel voor dat jij te eten krijgt dat vergeten de meeste mensen!!dus mogen ze een beetje de ruimte hebben!!!
Weet u hoe vervelend het is niet te mogen inhalen met een tijdsdruk van aflevertijden rij en rusttijdenbesluit.ook een sleurhut met 75km mogen we niet in halen.ook ik erger me aan het minimale snelheidsverschil maar ook dit is ons middels een begrenzer opgelegd.we zijn nog steeds geen trein met wagons maar afzonderlijke voertuigen met elk een eigen bestuurderen ook voor u geld ff iets langzamer is geen uren tijdverlies maar enkele secondes.WEDERZIJDS BEGRIP
Vincent.
De zakelijke mobilisten zijn helaas vaan de grootste oorzaak van ongelukkig met vrachtwagens… puur door het feit van haast en in heel veel gevallen (en ik snap echt niet waarom) veranderd iedereen met een lease audi in de grootste verkeers hufter die er zijn…
dit scheelt voor chauffeurs veel remmen en colone vorming is echt een van de gevaarlijkste dingen die er zijn. Puur doordat er 1 steeds 75rijdt. Je kan geen kant op als je er vast achter zit. Dus wacht maar een paar tellen…