Dood van onafhankelijke containercargadoor?

De onafhankelijke liner agents speelden in het verleden een cruciale rol in het wereldwijde rederijgebeuren. Als vertegenwoordiger van de buitenlandse rederij zorgden zij voor de ladingacquisitie, de aflevering en de dokumentafhandeling, het innen van vrachtpenningen en de scheepsafhandeling. Als honorering ontvangen zij een percentage van de vracht (2-5 procent). Daar de vrachten meestal in dollars genoteerd zijn, is hun inkomstenstroom zeer gevoelig voor dollarfluctuaties. De

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Dood van onafhankelijke containercargadoor? | NT

Dood van onafhankelijke containercargadoor?

De onafhankelijke liner agents speelden in het verleden een cruciale rol in het wereldwijde rederijgebeuren. Als vertegenwoordiger van de buitenlandse rederij zorgden zij voor de ladingacquisitie, de aflevering en de dokumentafhandeling, het innen van vrachtpenningen en de scheepsafhandeling. Als honorering ontvangen zij een percentage van de vracht (2-5 procent). Daar de vrachten meestal in dollars genoteerd zijn, is hun inkomstenstroom zeer gevoelig voor dollarfluctuaties. De

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu