Schoenen grootste attractie Britse luchthavens

Versterking van de positie als ‘mainport’, daarop is het beleid van Schiphol gericht. De Britse luchthavens leggen het accent heel anders. Winkelen, dat is wat de klant -de passagier dan- belangrijk vindt, zo heeft intensief marktonderzoek van BAA (de vroegere British Airport Authorities) en een aantal luchtvaartmaatschappijen duidelijk gemaakt. Vooral schoenen doen het goed. "Dit jaar zal de Bally Shop op Heathrow een omzet behalen van meer dan drie miljoen pond" , zo vertrou

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Schoenen grootste attractie Britse luchthavens | NT

Schoenen grootste attractie Britse luchthavens

Versterking van de positie als ‘mainport’, daarop is het beleid van Schiphol gericht. De Britse luchthavens leggen het accent heel anders. Winkelen, dat is wat de klant -de passagier dan- belangrijk vindt, zo heeft intensief marktonderzoek van BAA (de vroegere British Airport Authorities) en een aantal luchtvaartmaatschappijen duidelijk gemaakt. Vooral schoenen doen het goed. "Dit jaar zal de Bally Shop op Heathrow een omzet behalen van meer dan drie miljoen pond" , zo vertrou

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu