Klant is vaak leverancier-afhankelijk

De laatste jaren is er een grote belangstelling voor het automatiseren van bedrijfsprocessen en -procedures. Automatische identificatie, het werken met barcode- c.q. met ‘radio-frequency tag’-systemen, vormt vaak de toegepaste techniek. Maar hoe komt een potentie"le gebruiker er achter welk systeem of type apparatuur voor zijn toepassing het meest geschikt is? Dat vergt een uitgebreid marktonderzoek waar de meeste bedrijven niet aan toekomen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Klant is vaak leverancier-afhankelijk | NT

Klant is vaak leverancier-afhankelijk

De laatste jaren is er een grote belangstelling voor het automatiseren van bedrijfsprocessen en -procedures. Automatische identificatie, het werken met barcode- c.q. met ‘radio-frequency tag’-systemen, vormt vaak de toegepaste techniek. Maar hoe komt een potentie"le gebruiker er achter welk systeem of type apparatuur voor zijn toepassing het meest geschikt is? Dat vergt een uitgebreid marktonderzoek waar de meeste bedrijven niet aan toekomen.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu