ITALIE”

Voor het wegtransport op Italie groeit het aantal knelpunten bijna evenredig aan het vrachtaanbod. De toename van ladingen zorgt automatisch voor het toename in concurrentie. Maar ook voor een grotere drukte op de weg er naar toe. Verder lijken de ambtelijke molens in de Laars van Europa steeds langzamer te gaan draaien. Voeg daar aan toe de talrijke acties, stakingen en diefstallen en Italie is op het eerste gezicht allerminst aantrekkelijk. Voor de wegvervoerders blijft het l

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

ITALIE” | NT

ITALIE”

Voor het wegtransport op Italie groeit het aantal knelpunten bijna evenredig aan het vrachtaanbod. De toename van ladingen zorgt automatisch voor het toename in concurrentie. Maar ook voor een grotere drukte op de weg er naar toe. Verder lijken de ambtelijke molens in de Laars van Europa steeds langzamer te gaan draaien. Voeg daar aan toe de talrijke acties, stakingen en diefstallen en Italie is op het eerste gezicht allerminst aantrekkelijk. Voor de wegvervoerders blijft het l

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu