Gunstig advies over uitbouw van achterhaven in Oostende

BRUSSEL – Hoewel de Oostendse achterhaven volgens een kosten/baten- analyse zwakker scoort dan de voorhaven, is haar economische impact groter. De Vlaamse Havencommissie heeft eind vorige week dan ook unaniem geadviseerd om de achterhaven uit te bouwen. De vraag of er ook een nieuwe zeesluis van 10.000 ton moet komen, werd doorgespeeld naar het Vlaamse ministerie van Openbare Werken. chter K:Volgens VHK-voorzitter W. Winkelmans moet de Vlaamse administratie de bouw van de

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Gunstig advies over uitbouw van achterhaven in Oostende | NT

Gunstig advies over uitbouw van achterhaven in Oostende

BRUSSEL – Hoewel de Oostendse achterhaven volgens een kosten/baten- analyse zwakker scoort dan de voorhaven, is haar economische impact groter. De Vlaamse Havencommissie heeft eind vorige week dan ook unaniem geadviseerd om de achterhaven uit te bouwen. De vraag of er ook een nieuwe zeesluis van 10.000 ton moet komen, werd doorgespeeld naar het Vlaamse ministerie van Openbare Werken. chter K:Volgens VHK-voorzitter W. Winkelmans moet de Vlaamse administratie de bouw van de

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu