Strategisch marketingmanagement maakt alleen de juiste klant koning

De vervoerssector bevindt zich, zoals dat fraai heet, in een ’turbulente en dynamische omgeving’. Er gebeurt veel: samenwerking, overnemingen, expansie. Maar ook: bedreigde posities, terugtrekkende bewegingen, opgeheven vestigingen, faillissementen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Strategisch marketingmanagement maakt alleen de juiste klant koning | NT

Strategisch marketingmanagement maakt alleen de juiste klant koning

De vervoerssector bevindt zich, zoals dat fraai heet, in een ’turbulente en dynamische omgeving’. Er gebeurt veel: samenwerking, overnemingen, expansie. Maar ook: bedreigde posities, terugtrekkende bewegingen, opgeheven vestigingen, faillissementen.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu