Betere overslag in zeehavens Vervolg van voorpagina

De NPRC denkt er zelfs aan om door goede samenwerking tussen de spoorwegbedrijven/spoorgebruikers en de binnenvaart te komen tot het vervoer van lading over water onder ‘spoorwegvlag’, zoals in de luchtvaart al in samenwerking met het wegvervoer gebeurt. De duur van de reis per binnenschip is misschien iets langer, maar dit is volgens de NPRC geen argument omdat in de praktijk containers vaak geruime tijd in de haven blijven staan. De lagere snelheid is in dat licht bezien geen

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Betere overslag in zeehavens Vervolg van voorpagina | NT

Betere overslag in zeehavens Vervolg van voorpagina

De NPRC denkt er zelfs aan om door goede samenwerking tussen de spoorwegbedrijven/spoorgebruikers en de binnenvaart te komen tot het vervoer van lading over water onder ‘spoorwegvlag’, zoals in de luchtvaart al in samenwerking met het wegvervoer gebeurt. De duur van de reis per binnenschip is misschien iets langer, maar dit is volgens de NPRC geen argument omdat in de praktijk containers vaak geruime tijd in de haven blijven staan. De lagere snelheid is in dat licht bezien geen

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu