Marketing communications in transport vaak natte vingerwerk’

Veel bedrijven in de transportwereld beschouwen marketing communications, verzamelnaam voor public relations, reclame en andere activiteiten die de relatie met de (potentiele) klant onderbouwen, als een noodzakelijk kwaad. Een sluitpost. En handelen dienovereenkomstig. Durven zich geen naam aan te meten binnen de branche. Hebben geen PR- beleid. Verrichten natte vingerwerk. En verkleinen daarmee hun kansen om de komende hectische jaren te overleven.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Marketing communications in transport vaak natte vingerwerk’ | NT

Marketing communications in transport vaak natte vingerwerk’

Veel bedrijven in de transportwereld beschouwen marketing communications, verzamelnaam voor public relations, reclame en andere activiteiten die de relatie met de (potentiele) klant onderbouwen, als een noodzakelijk kwaad. Een sluitpost. En handelen dienovereenkomstig. Durven zich geen naam aan te meten binnen de branche. Hebben geen PR- beleid. Verrichten natte vingerwerk. En verkleinen daarmee hun kansen om de komende hectische jaren te overleven.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu