Optimum vormt filter tussen P&O en klant

Het Brusselse bureau Optimum verzorgt al sinds 1979 de public relations van P&O European Ferries in Belgie. "Optimum beschouwt zich daarbij in de eerste plaats als een filter tussen de opdrachtgever en zijn publiek" , zegt partner Luc Missinne. Daarbij tracht het bureau de twee activiteiten van vracht- en passagiersvervoer zo dicht mogelijk bij elkaar te houden. Sinds de ramp met de ‘Herald of Free Enterprise’ weet Optimum ondertussen ook wat crisis-PR zoal betekent.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Optimum vormt filter tussen P&O en klant | NT

Optimum vormt filter tussen P&O en klant

Het Brusselse bureau Optimum verzorgt al sinds 1979 de public relations van P&O European Ferries in Belgie. "Optimum beschouwt zich daarbij in de eerste plaats als een filter tussen de opdrachtgever en zijn publiek" , zegt partner Luc Missinne. Daarbij tracht het bureau de twee activiteiten van vracht- en passagiersvervoer zo dicht mogelijk bij elkaar te houden. Sinds de ramp met de ‘Herald of Free Enterprise’ weet Optimum ondertussen ook wat crisis-PR zoal betekent.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu