“Truckers” versus “organisers” (door DRS J. VAN HASENBROEK 1))

Transportbedrijven besteden steeds vaker ritten uit. Een studie van ons bureau heeft aangetoond dat het aandeel van het eigen wagenpark de komende jaren verder zal teruglopen ten gunste van losse charters en met name van vaste subcontractors (zie tabel). Achterliggende motieven zijn een betere kostenbeheersing, verlaging van (kapitaal)kosten en minder rompslomp met materieel en chauffeurs. Zwaarwegende argumenten in een sector waar de concurrentie fel is en de marges onder druk

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

“Truckers” versus “organisers” (door DRS J. VAN HASENBROEK 1)) | NT

“Truckers” versus “organisers” (door DRS J. VAN HASENBROEK 1))

Transportbedrijven besteden steeds vaker ritten uit. Een studie van ons bureau heeft aangetoond dat het aandeel van het eigen wagenpark de komende jaren verder zal teruglopen ten gunste van losse charters en met name van vaste subcontractors (zie tabel). Achterliggende motieven zijn een betere kostenbeheersing, verlaging van (kapitaal)kosten en minder rompslomp met materieel en chauffeurs. Zwaarwegende argumenten in een sector waar de concurrentie fel is en de marges onder druk

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu