Super Liner investeert pas als de klant daarom vraagt

In 1971 kreeg Frans Dieltjens, managing director van Superliner Cargo in Schelle bij Antwerpen, op het expeditiebedrijf waar hij toen werkte toevallig een telefoontje doorgespeeld van Pan Am. De Amerikaanse carrier wilde van start gaan met luchtvrachttrucking en was daarvoor op zoek naar transporteurs. Het expeditiebedrijf in kwestie had geen wagens, maar de vader van Dieltjens had die wel. Dieltjens senior toonde zich vrijwel onmiddellijk bereid om te investeren in het materie

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Super Liner investeert pas als de klant daarom vraagt | NT

Super Liner investeert pas als de klant daarom vraagt

In 1971 kreeg Frans Dieltjens, managing director van Superliner Cargo in Schelle bij Antwerpen, op het expeditiebedrijf waar hij toen werkte toevallig een telefoontje doorgespeeld van Pan Am. De Amerikaanse carrier wilde van start gaan met luchtvrachttrucking en was daarvoor op zoek naar transporteurs. Het expeditiebedrijf in kwestie had geen wagens, maar de vader van Dieltjens had die wel. Dieltjens senior toonde zich vrijwel onmiddellijk bereid om te investeren in het materie

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu