KLM CARGO: LUCHTVRACHT AZIE MOET NOG SERVICE-INDUSTRIEWORDEN Hoge kosten en staatsmonopolies bezwaren flexibele vrachtoperaties

Ondanks de huidige Japanse recessie ziet Wraight Azie nog steeds als een erg lucratieve markt. ,,Je vindt nog steeds verladers en klanten met volumes die gewoon ongelooflijk zijn als je ze vergelijkt met Europa of Noord-Amerika. Je spreekt dan over tien tot twintig ton dagelijks van een verlader. Dergelijke exportstromen kom je in Europa niet zo gauw tegen." Wraight: ,,Je kunt nog steeds heel makkelijk in Azie een vliegtuig vullen. Dat is niet het probleem. Het probleem is om t

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

KLM CARGO: LUCHTVRACHT AZIE MOET NOG SERVICE-INDUSTRIEWORDEN Hoge kosten en staatsmonopolies bezwaren flexibele vrachtoperaties | NT

KLM CARGO: LUCHTVRACHT AZIE MOET NOG SERVICE-INDUSTRIEWORDEN Hoge kosten en staatsmonopolies bezwaren flexibele vrachtoperaties

Ondanks de huidige Japanse recessie ziet Wraight Azie nog steeds als een erg lucratieve markt. ,,Je vindt nog steeds verladers en klanten met volumes die gewoon ongelooflijk zijn als je ze vergelijkt met Europa of Noord-Amerika. Je spreekt dan over tien tot twintig ton dagelijks van een verlader. Dergelijke exportstromen kom je in Europa niet zo gauw tegen." Wraight: ,,Je kunt nog steeds heel makkelijk in Azie een vliegtuig vullen. Dat is niet het probleem. Het probleem is om t

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu