Regio biedt weinig klein spoedwerk; Olthof Sneltransport: ‘Twente is koerierstechnisch een grijs vlak’

HENGELO – ,,Een vrachtkoerier”. Zo typeert de 37-jarige directeur A. Olthof van Olthof nationale en internationale sneltransporten het liefst zijn bedrijf. Hij illustreert het met een opsomming van zijn wagenpark. ,,Ik heb eigenlijk maar een bestelwagen. De overige voertuigen zijn bestelbusjes van 1300 tot 1500 kilo en lichte vrachtwagens van 4,5 ton tot een 8,5 ton.”

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Geachte mevrouw meneer

Mijn naam is sven van asdonck ik en wou vragen of oldhof sneltransport uit hengelo nog bestaat.

Met vriendelijke groeten

Sven van asdonck en

Geplaatst door: Sven Van Asdonck op
Regio biedt weinig klein spoedwerk; Olthof Sneltransport: ‘Twente is koerierstechnisch een grijs vlak’ | NT

Regio biedt weinig klein spoedwerk; Olthof Sneltransport: ‘Twente is koerierstechnisch een grijs vlak’

HENGELO – ,,Een vrachtkoerier”. Zo typeert de 37-jarige directeur A. Olthof van Olthof nationale en internationale sneltransporten het liefst zijn bedrijf. Hij illustreert het met een opsomming van zijn wagenpark. ,,Ik heb eigenlijk maar een bestelwagen. De overige voertuigen zijn bestelbusjes van 1300 tot 1500 kilo en lichte vrachtwagens van 4,5 ton tot een 8,5 ton.”

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Geachte mevrouw meneer

Mijn naam is sven van asdonck ik en wou vragen of oldhof sneltransport uit hengelo nog bestaat.

Met vriendelijke groeten

Sven van asdonck en

Geplaatst door: Sven Van Asdonck op