‘Ondergrondse Betuwelijn is stuk duurder’

DEN HAAG – Ondergrondse aanleg van de Betuwelijn kost niet drie miljard, maar zes miljard gulden meer dan bovengrondse bouw. Technisch is het wel haalbaar. Dit concludeert de stuurgroep Van Engelshoven in het rapport over aanlegvarianten, dat gisteren aan verkeersminister Maij werd overhandigd.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

‘Ondergrondse Betuwelijn is stuk duurder’ | NT

‘Ondergrondse Betuwelijn is stuk duurder’

DEN HAAG – Ondergrondse aanleg van de Betuwelijn kost niet drie miljard, maar zes miljard gulden meer dan bovengrondse bouw. Technisch is het wel haalbaar. Dit concludeert de stuurgroep Van Engelshoven in het rapport over aanlegvarianten, dat gisteren aan verkeersminister Maij werd overhandigd.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu