Het is een volwaardig beroep dat een volwaardig salaris verdiend.
De overheid doet niet anders dan het wegtransport duur maken. In de hoop dat de modaliteiten spoor en binnenvaart beter benut gaan worden. Onnodig vervoer gaan we zo elimineren, heb ik dat minister Peijs eens horen roepen op een TLN-congres. Misschien heeft men gelijk vanuit milieutechnisch oogpunt. Laten wij de werknemers dan maar stevig beter belonen, i.p.v. dat we het transport duurder maken met heffingen door de overheid. Dan blijven we aantrekkelijk op de arbeidsmarkt en dat zal de komende
Voorgaande reactie van Jan Heilig lijkt me duidelijk genoeg. Vreemd dat Theo durft te stellen dat de chauffeur telkens maar weer (zoals voorgaande jaren) de prijs dient te betalen van slecht management of zelfverrijking. Het wordt eens tijd dat wij een normaal loon krijgen binnen een normale werktijd.
De gevraagde 6% is reeel. De lonen in de sector lopen stevig achter bij die van andere sectoren die om dezelfde soort werknemers zitten te springen. Dat verschil zullen we in een aantal jaren dienen te overbruggen willen we het chauffeurstekort kunnen opvangen. Tot nu toe wordt de achterstand in beloning gemaskeerd door de vele overuren die er worden gemaakt. Met de invoering van de 48-urige werkweek zal het aantal te maken overuren gaan afnemen en wordt de achterstand in loon steeds manifester.
Redelijk
ze doen goed werk en maken vaak, ook te lange dagen. en daarom ook gerechtigd om iets meer te krijgen
Ik vind het zeer goed van die roetfilters.
Ik zoek al maanden vergeefs naar een moglijkheid een filter in mijn VW T4 in te laten bouwen. Ze blijken er niet te zijn.
6% is best redelijk.
Er wordt steeds mer verwacht van chauffeurs.
Het is een volwaardig beroep dat een volwaardig salaris verdiend.
De overheid doet niet anders dan het wegtransport duur maken. In de hoop dat de modaliteiten spoor en binnenvaart beter benut gaan worden. Onnodig vervoer gaan we zo elimineren, heb ik dat minister Peijs eens horen roepen op een TLN-congres. Misschien heeft men gelijk vanuit milieutechnisch oogpunt. Laten wij de werknemers dan maar stevig beter belonen, i.p.v. dat we het transport duurder maken met heffingen door de overheid. Dan blijven we aantrekkelijk op de arbeidsmarkt en dat zal de komende
Voorgaande reactie van Jan Heilig lijkt me duidelijk genoeg. Vreemd dat Theo durft te stellen dat de chauffeur telkens maar weer (zoals voorgaande jaren) de prijs dient te betalen van slecht management of zelfverrijking. Het wordt eens tijd dat wij een normaal loon krijgen binnen een normale werktijd.
De gevraagde 6% is reeel. De lonen in de sector lopen stevig achter bij die van andere sectoren die om dezelfde soort werknemers zitten te springen. Dat verschil zullen we in een aantal jaren dienen te overbruggen willen we het chauffeurstekort kunnen opvangen. Tot nu toe wordt de achterstand in beloning gemaskeerd door de vele overuren die er worden gemaakt. Met de invoering van de 48-urige werkweek zal het aantal te maken overuren gaan afnemen en wordt de achterstand in loon steeds manifester.
Redelijk
ze doen goed werk en maken vaak, ook te lange dagen. en daarom ook gerechtigd om iets meer te krijgen
Ik vind het zeer goed van die roetfilters.
Ik zoek al maanden vergeefs naar een moglijkheid een filter in mijn VW T4 in te laten bouwen. Ze blijken er niet te zijn.
Kunt U mij misschien iets adviseren?