hebben de bonden de laatste 20 jaar zitten slapen?
dat was al jaren een groot verschil en nu moet het ineens als argument gebruikt worden.
daarom ben ik nooit lid van een bond geworden
laat diegene die denken dat de werkgever het niet kan betalen maar doorsukkelen. ik vind dat 6% niet te veel is. ook ik wil het graag in 40 uur verdienen en niet in 70 uur. laat de werkgever maar een keer met de ballen omhaag gaan.
ik ben in deze sector de laatste jaren geen eerlyke werkgever ontmoet die zyn allen pleite en toen kwamen de witte boord ….mineel
6% is zeker voor deze tijd rieel gezien al de regeer maatregelen voedselprijzen ,brandstof enz
redelyk ook ivm de aankomende 48 urige werk week.
Klein detail: De loonsverhoging heeft niet alleen betrekking op chauffeurs, maar ook op kantoor- en warehouse personeel. Jan Heilig schrijft heel simpel dat deze kosten doorbelast moeten worden aan de klant, maar zo simpel gaat dat niet. Als we de prijzen nog verder gaan opvoeren, zullen er nog meer Oost Europese bedrijven/chauffeurs worden ingezet, óf de bedrijven verhuizen zelf naar Oost Europa – Azië.
Als weinige met een 40 urige werkweek en afhankelijk van overuren vindt ik 6% na jaren achterstallige verhoging te weinig
hebben de bonden de laatste 20 jaar zitten slapen?
dat was al jaren een groot verschil en nu moet het ineens als argument gebruikt worden.
daarom ben ik nooit lid van een bond geworden
laat diegene die denken dat de werkgever het niet kan betalen maar doorsukkelen. ik vind dat 6% niet te veel is. ook ik wil het graag in 40 uur verdienen en niet in 70 uur. laat de werkgever maar een keer met de ballen omhaag gaan.
ik ben in deze sector de laatste jaren geen eerlyke werkgever ontmoet die zyn allen pleite en toen kwamen de witte boord ….mineel
6% is zeker voor deze tijd rieel gezien al de regeer maatregelen voedselprijzen ,brandstof enz
redelyk ook ivm de aankomende 48 urige werk week.
Klein detail: De loonsverhoging heeft niet alleen betrekking op chauffeurs, maar ook op kantoor- en warehouse personeel. Jan Heilig schrijft heel simpel dat deze kosten doorbelast moeten worden aan de klant, maar zo simpel gaat dat niet. Als we de prijzen nog verder gaan opvoeren, zullen er nog meer Oost Europese bedrijven/chauffeurs worden ingezet, óf de bedrijven verhuizen zelf naar Oost Europa – Azië.
Als weinige met een 40 urige werkweek en afhankelijk van overuren vindt ik 6% na jaren achterstallige verhoging te weinig