Liever het zelfde loon dan geen loon volgend jaar kunnen we naar de socialedienst,bekijk de kwartaalcijfers maar,sterkte allemaal
als je ziet wat er op ons afkomt is 6 % veel en veel te weinig,je moet straks geld mee brengen.
nog te weinig we verdienen meer vooral als dadelijk de 48 u werkweek komt
Werkgevers dienen een vuist te maken naar de verladers en niet accepteren dat collega’s elkaar het verlies niet eens gunnen. Zij dienen af te spreken dat de kosten normaal aan de verlader worden doorberekend. 6% loonsverhoging is in deze sector niets teveel daar de loonachterstand in vergelijking met vergelijkbare sectoren/beroepen de laatste jaren alleen nog maar is gegroeid.
Door de invoering van de 48 urige werkweek zal de loonachterstand alleen nog maar groeien als er geen inhaalslag word
10% eisen,misschien houden we er dan wel 6% aan over.
De vakbonden kennende beginnen ze met een hoop poeha aan de onderhandelingen en laten ze zich aan het eind van het liedje met een appel en een ei wegsturen.
Zonder overuren hebben we een honger loontje en ook ik zou graag gewoon zoals iedereen 40 uur of minder per week werken.
Meer maatwerk doet meer recht aan (net alleen)chauffeurs, dan in algemene zin een verhoging van 6% toekennen, in een periode dat de sector zwaar gebukt gaat onder de spanningen die de huidige economische ontwikkelingen teweeg brengen.
Bij rendementen in de sector, welke dikwijls maar net boven de 0- grens liggen, heeft een forse stijging van kosten (niet alleen personele kosten, maar ook alle andere transport gerelateerde kosten) eerder uiteindelijk een averechts effect. Dit omdat opdrachtgeve
6% is redelijk. De mensen in onze sector zijn vakmensen en zijn trots op hun werk. Het wordt tijd om het basisloon meer in lijn te brengen met vergelijkende sectoren om ons heen.
Liever het zelfde loon dan geen loon volgend jaar kunnen we naar de socialedienst,bekijk de kwartaalcijfers maar,sterkte allemaal
als je ziet wat er op ons afkomt is 6 % veel en veel te weinig,je moet straks geld mee brengen.
nog te weinig we verdienen meer vooral als dadelijk de 48 u werkweek komt
Werkgevers dienen een vuist te maken naar de verladers en niet accepteren dat collega’s elkaar het verlies niet eens gunnen. Zij dienen af te spreken dat de kosten normaal aan de verlader worden doorberekend. 6% loonsverhoging is in deze sector niets teveel daar de loonachterstand in vergelijking met vergelijkbare sectoren/beroepen de laatste jaren alleen nog maar is gegroeid.
Door de invoering van de 48 urige werkweek zal de loonachterstand alleen nog maar groeien als er geen inhaalslag word
10% eisen,misschien houden we er dan wel 6% aan over.
De vakbonden kennende beginnen ze met een hoop poeha aan de onderhandelingen en laten ze zich aan het eind van het liedje met een appel en een ei wegsturen.
Zonder overuren hebben we een honger loontje en ook ik zou graag gewoon zoals iedereen 40 uur of minder per week werken.
Meer maatwerk doet meer recht aan (net alleen)chauffeurs, dan in algemene zin een verhoging van 6% toekennen, in een periode dat de sector zwaar gebukt gaat onder de spanningen die de huidige economische ontwikkelingen teweeg brengen.
Bij rendementen in de sector, welke dikwijls maar net boven de 0- grens liggen, heeft een forse stijging van kosten (niet alleen personele kosten, maar ook alle andere transport gerelateerde kosten) eerder uiteindelijk een averechts effect. Dit omdat opdrachtgeve
6% is redelijk. De mensen in onze sector zijn vakmensen en zijn trots op hun werk. Het wordt tijd om het basisloon meer in lijn te brengen met vergelijkende sectoren om ons heen.
6%, ik teken ervoor.