LZV’s: Verkeersorganisaties willen strengere voorwaarden

Langere en zwaardere vrachtauto’s (LZV’s) leveren op regionale en lokale wegen onnodig gevaar op voor kwetsbare verkeersdeelnemers.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Lijkt me een zeer goed plan alleen de piraten berechten lijkt me een stuk minder.Want wat voor straf gaan ze krijgen, 2 maanden schoffelen en dan een Nederlands paspoort en het bijbehorende levenslang pensioen ? Get a life !

Geplaatst door: c.van eck op

Nederland moet hier niet weer het beste jongetje van de klas willen zijn. Er zal naar verhouding marine ingezet moeten worden. Uiteraard is het logisch dat de kosten verhaald moeten worden op de landen waar het plaatsvindt, maar euh…valt er iets te halen uit Somalië of Jemen? Daarom een gezamelijke bescherming van de handelsvloot is de juiste manier. Dan maar weer in konvooien varen onder begeleiding van de marine, zoals in de tweede wereldoorlog. De zogenaamde ‘veilige zone’ van >200 zeemijl

Geplaatst door: Michael van der Meer op

Ach met roven op zeeen hebben wij als Nederlanders met onze VOC-mentaliteit voldoende ervaring. Natuurlijk zal de Nederlandse overheid wel een veiligheidsgarantie hebben gevraagd.

Ach om eerlijk te zijn kan het mij geen reet schelen.l

Geplaatst door: Hendrik op

Het lijkt mij duidelijk dat er kosten moeten worden verhaald op de landen waar dit plaats vind.

Geplaatst door: Jan Janssen op

Het is een goede zaak, afhankelijk met welk mandaat er gewerkt mag worden. Ik neem aan dat na het eerste waarschuwingsschot er onmiddelijk met scherp geschoten mag gaan worden!

Geplaatst door: Flip Niettezuinig op
LZV’s: Verkeersorganisaties willen strengere voorwaarden | NT

LZV’s: Verkeersorganisaties willen strengere voorwaarden

Langere en zwaardere vrachtauto’s (LZV’s) leveren op regionale en lokale wegen onnodig gevaar op voor kwetsbare verkeersdeelnemers.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Lijkt me een zeer goed plan alleen de piraten berechten lijkt me een stuk minder.Want wat voor straf gaan ze krijgen, 2 maanden schoffelen en dan een Nederlands paspoort en het bijbehorende levenslang pensioen ? Get a life !

Geplaatst door: c.van eck op

Nederland moet hier niet weer het beste jongetje van de klas willen zijn. Er zal naar verhouding marine ingezet moeten worden. Uiteraard is het logisch dat de kosten verhaald moeten worden op de landen waar het plaatsvindt, maar euh…valt er iets te halen uit Somalië of Jemen? Daarom een gezamelijke bescherming van de handelsvloot is de juiste manier. Dan maar weer in konvooien varen onder begeleiding van de marine, zoals in de tweede wereldoorlog. De zogenaamde ‘veilige zone’ van >200 zeemijl

Geplaatst door: Michael van der Meer op

Ach met roven op zeeen hebben wij als Nederlanders met onze VOC-mentaliteit voldoende ervaring. Natuurlijk zal de Nederlandse overheid wel een veiligheidsgarantie hebben gevraagd.

Ach om eerlijk te zijn kan het mij geen reet schelen.l

Geplaatst door: Hendrik op

Het lijkt mij duidelijk dat er kosten moeten worden verhaald op de landen waar dit plaats vind.

Geplaatst door: Jan Janssen op

Het is een goede zaak, afhankelijk met welk mandaat er gewerkt mag worden. Ik neem aan dat na het eerste waarschuwingsschot er onmiddelijk met scherp geschoten mag gaan worden!

Geplaatst door: Flip Niettezuinig op