Security: Problemen bij invoering AEO-systeem

De daadwerkelijke invoering laat nog zes maanden op zich wachten, maar er lijken nu al problemen te ontstaan met de uitrol van het AEO-systeem.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Het gaat dus niet om een half procentje, maar om minimaal 0,7. Werkgevers hebben voor het gemak maar even de 0,2% van de kinderopvang uit 2006 en voor dit jaar bij de 2,5% gerekend. De bekende sigaar uit eigen doos. Daarnasst wensen zij door te rommelen met Oost Europese chauffeurs die voor de helft van het CAO loon rijden. Van verantwoording nemen is dus geen sprake.

Geplaatst door: Jan te Winkel op

De chauffeur is altijd al de dupe geweest van de onderlinge concurrentie van de werkgevers.

Geplaatst door: Rudy Scholte op

Nou zijn we toe aan actie. Laten we nu eens zien dat we het zat zijn. Als maar inleveren houd ook eens op. Nu eens een goed basissalaris daar hebben wij ook recht op.

Geplaatst door: edvanzetten@cacema .nl op

Worden we al niet genoeg gecontroleerd op ons werk? Ik vind 5% wel het minimale waar we recht op hebben.We zijn en worden aan steeds meer andere regels gebonden. En elke chauffeur wil daar wel voor aan de handrem trekken.

Geplaatst door: bart op

we zijn al helemaal uitgekleedt met de huidige cao, ondanks de verantwoordelijkheid die we steeds meer naar ons toegeschoven wordt.

daar hoort ook eindelijk eens een goede beloning tegenover te staan

Geplaatst door: ton op

Elk in de branche van een chauffeur profiterend persoon is natuurlijk tegen de loonsverhoging èn tegen afspraken om de tewerkstelling van buitenlandse krachten aan banden te leggen. Goede afspraken maken lijkt me juist een probaat middel om op langere termijn rust in de chauffeursmarkt te krijgen : WIE wil er nu chauffeur worden als de werkgevers gewoon voor het goedkoopste personeel willen gaan en er dus op lange termijn geen toekomst in het vak zit voor een Nederlander ? Naar mijn mening een v

Geplaatst door: Nico op

De werkgevers zullen nog wel harder gaan piepen als ze straks geen personeel meer kunnen krijgen.

Geplaatst door: John van Peelen op
Security: Problemen bij invoering AEO-systeem | NT

Security: Problemen bij invoering AEO-systeem

De daadwerkelijke invoering laat nog zes maanden op zich wachten, maar er lijken nu al problemen te ontstaan met de uitrol van het AEO-systeem.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Het gaat dus niet om een half procentje, maar om minimaal 0,7. Werkgevers hebben voor het gemak maar even de 0,2% van de kinderopvang uit 2006 en voor dit jaar bij de 2,5% gerekend. De bekende sigaar uit eigen doos. Daarnasst wensen zij door te rommelen met Oost Europese chauffeurs die voor de helft van het CAO loon rijden. Van verantwoording nemen is dus geen sprake.

Geplaatst door: Jan te Winkel op

De chauffeur is altijd al de dupe geweest van de onderlinge concurrentie van de werkgevers.

Geplaatst door: Rudy Scholte op

Nou zijn we toe aan actie. Laten we nu eens zien dat we het zat zijn. Als maar inleveren houd ook eens op. Nu eens een goed basissalaris daar hebben wij ook recht op.

Geplaatst door: edvanzetten@cacema .nl op

Worden we al niet genoeg gecontroleerd op ons werk? Ik vind 5% wel het minimale waar we recht op hebben.We zijn en worden aan steeds meer andere regels gebonden. En elke chauffeur wil daar wel voor aan de handrem trekken.

Geplaatst door: bart op

we zijn al helemaal uitgekleedt met de huidige cao, ondanks de verantwoordelijkheid die we steeds meer naar ons toegeschoven wordt.

daar hoort ook eindelijk eens een goede beloning tegenover te staan

Geplaatst door: ton op

Elk in de branche van een chauffeur profiterend persoon is natuurlijk tegen de loonsverhoging èn tegen afspraken om de tewerkstelling van buitenlandse krachten aan banden te leggen. Goede afspraken maken lijkt me juist een probaat middel om op langere termijn rust in de chauffeursmarkt te krijgen : WIE wil er nu chauffeur worden als de werkgevers gewoon voor het goedkoopste personeel willen gaan en er dus op lange termijn geen toekomst in het vak zit voor een Nederlander ? Naar mijn mening een v

Geplaatst door: Nico op

De werkgevers zullen nog wel harder gaan piepen als ze straks geen personeel meer kunnen krijgen.

Geplaatst door: John van Peelen op