Security: Problemen bij invoering AEO-systeem

De daadwerkelijke invoering laat nog zes maanden op zich wachten, maar er lijken nu al problemen te ontstaan met de uitrol van het AEO-systeem.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Het gaat niet om een half procent, maar om een veel te laag loon! Wie heeft er nu nog een uurloon van 11 euro bruto? En ten tweede is het ook nog een gevaarlijk beroep met al die criminelen onderweg die je auto leegroven.

Geplaatst door: yh op

We hebben er jaren lang niets bij gehad en nu gaan de werkgevers zeuren om 0,5 % ?

Geplaatst door: Edwin Visbeek op

Geen CAO meer voor het internationale vervoer? De meeste van de voorstellen die nu van tafel zijn, zoals de 160uur/4weken, hebben we te danken aan de ‘derde’ cao die er is binnen Nederland is, de Log-in cao. Als er nu geen cao meer zou zijn voor internationale chauffeurs dan wordt de kat helemaal op het spek gebonden. Dat zou u, Hr vallenduuk, waarschijnlijk wel zo goed uitkomen.

Geplaatst door: marcel op

Geef die mensen gewoon 3% meer waar hebben wij het over, bij ons kunnen goede chauffeurs het gewoon krijgen, weet je waar de TLN zich eens op moet richten, op die belachelijke boetes welke wij krijgen in het buitenland voor alles en nog wat, laten zij daar eens wat aan doen, dan kan de chauffeur er makkelijk 5% bij krijgen.

Geplaatst door: Arie op

Het lijkt mij dat TLN met de verladers om de tafel moet, uiteindelijk vraagt men meer en snelle service voor een tarief welke 10 jaar geleden al werd berekend, en de chauffeur met al zijn gestress heden ten dage, moet weer genoegen nemen met een honger loontje. Schande TLN, jullie moeten je schamen!

Geplaatst door: Hans op

De werkgevers die vakmanschap niet weten te waarderen. En hier door de makkelijke weg willen inslaan door buitenlandse chauffeurs in te zetten, om ze vervolgens uit te buiten. Ze slaan echter een doodlopende weg in!

Geplaatst door: marcel op

Ze hebben elkaar kapot gemaakt door telkens onder de prijs van een collega-transporteur te gaan zitten en wij mogen boeten.

Geplaatst door: k.eenkhoorn op
Security: Problemen bij invoering AEO-systeem | NT

Security: Problemen bij invoering AEO-systeem

De daadwerkelijke invoering laat nog zes maanden op zich wachten, maar er lijken nu al problemen te ontstaan met de uitrol van het AEO-systeem.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Het gaat niet om een half procent, maar om een veel te laag loon! Wie heeft er nu nog een uurloon van 11 euro bruto? En ten tweede is het ook nog een gevaarlijk beroep met al die criminelen onderweg die je auto leegroven.

Geplaatst door: yh op

We hebben er jaren lang niets bij gehad en nu gaan de werkgevers zeuren om 0,5 % ?

Geplaatst door: Edwin Visbeek op

Geen CAO meer voor het internationale vervoer? De meeste van de voorstellen die nu van tafel zijn, zoals de 160uur/4weken, hebben we te danken aan de ‘derde’ cao die er is binnen Nederland is, de Log-in cao. Als er nu geen cao meer zou zijn voor internationale chauffeurs dan wordt de kat helemaal op het spek gebonden. Dat zou u, Hr vallenduuk, waarschijnlijk wel zo goed uitkomen.

Geplaatst door: marcel op

Geef die mensen gewoon 3% meer waar hebben wij het over, bij ons kunnen goede chauffeurs het gewoon krijgen, weet je waar de TLN zich eens op moet richten, op die belachelijke boetes welke wij krijgen in het buitenland voor alles en nog wat, laten zij daar eens wat aan doen, dan kan de chauffeur er makkelijk 5% bij krijgen.

Geplaatst door: Arie op

Het lijkt mij dat TLN met de verladers om de tafel moet, uiteindelijk vraagt men meer en snelle service voor een tarief welke 10 jaar geleden al werd berekend, en de chauffeur met al zijn gestress heden ten dage, moet weer genoegen nemen met een honger loontje. Schande TLN, jullie moeten je schamen!

Geplaatst door: Hans op

De werkgevers die vakmanschap niet weten te waarderen. En hier door de makkelijke weg willen inslaan door buitenlandse chauffeurs in te zetten, om ze vervolgens uit te buiten. Ze slaan echter een doodlopende weg in!

Geplaatst door: marcel op

Ze hebben elkaar kapot gemaakt door telkens onder de prijs van een collega-transporteur te gaan zitten en wij mogen boeten.

Geplaatst door: k.eenkhoorn op