Dit artikel verder lezen?
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
Bent u al abonnee van NT ?
De binnenvaart wordt sinds enige tijd weer geconfronteerd met forse vertragingen bij de Delta Terminal van ECT op de Maasvlakte.
Operators melden wachttijden die tot vier dagen kunnen oplopen.
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
Maira van Helvoirt, Heleen Scharroo en Diederik Antvelink niet zo huilenbalken! Zorgen jullie er eerst maar eens voor dat je niet voor 3 containers aan de kade moet komen. Bundelen die lading! Het lukt de binnenvaartsector ook als decennia lang niet om samen te werken op dit vlak. Kijk eerst eens in de spiegel!
Ook wegvervoer ook vaak wachttijden, Misschien kan ect personeel tandje bijzetten schaffie doorgaan ploegwissel kan toch in 5 minuten scheelt per dag al zo een paar uur productie maar ik denk dat ze het nogsteeds niet snappen
Meneer Bagchus, kom eens een dagje meedraaien met de operationele medewerkers en u komt er vanzelf achter wat er aan schort.
B.V. Feeder laden 60 cnt’s daar doen wij ongeveer 2 taken over, lichters liggen te wachten op lading (ITT aanvoer, te weinig agv’s om de haver klap "claimuitgifte gestop".
En zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Hallo,
zie het problem niet hoor, onze treinen hebben geen wachturen of vertragingen:
http://www.distrirail.nl
Mvgr,
Johan Booij
Beste mijnheer Reerink, Je kan wel ruimte hebben maar die grote jongens kunnen toch niet in die gracht van Amsterdam komen. Je hebt de kans gehad bij ACT maar dat is een fiasco geworden. Op de Tweede Maasvlakte is ruimte genoeg. Er komen twee grote terminals bij en ECT moet nu delen. Nog een paar maanden en dan is het leed geleden. ECT zal niet blij zijn maar hebben dit aan zichzelf te danken. Je kan wel automatiseren maar denken blijft een menselijk iets gelukkig. Een robot kan dit niet.
In Amsterdam is er nog genoeg ruimte!! En genoeg vakkundige mensen die aan het werk willen.
Ect had dit traject al jaren eerder moeten beginnen.
Juist in deze tijd waar de concurrentie Ect op de hielen zit.
Het is een blunder van het management om deze vernieuwingen pas zo laat toe te passen.
Ect had zich nu kunnen onderscheiden met een goed draaiende probleem loze terminal.
Vanaf volgend jaar zal de nekslag komen voor Ect want klanten zijn de lakse en arrogante houding van Ect meer als zat. Een jaren lange monopolie positie komt ten einde. Alle Ecters veel sterkte gewenst in deze tijd